Deel 2
Hieronder volgt een willekeurige selectie van wat er zo al te vinden is en aan bod komt op onze website met een aantal nieuwsbrieven.
Veel artikelen en bepalingen in een huurovereenkomst verwijzen door naar de algemene voorwaarden.
Deze algemene voorwaarden zijn standaardbepalingen.
Over het algemeen zijn in de huurovereenkomst de hoofdzaken vastgelegd en zijn in de algemene
voorwaarden andere *relevante zaken opgenomen om discussie(s) te voorkomen.
*Relevante zaken met de bijbehorende links of gerelateerde rubrieken, onderwerpen en/of voorbeelden kan op onze site gevonden worden.
Maar bellen of mailen mag uiteraard ook altijd mocht u met een vraag zitten !

Wij verwachten dat U zich inleest voordat U een woning gaat kopen of een woning gaat huren! (zelf onderzoeksplicht)
Klik hier voor onze regels wat wel en niet mag op ons gehele perceel of in, op, bij onze huurobjecten als U wilt gaan huren i.p.v. kopen of ga naar www.newshop.nl/goedhuurderschap/ om te kijken wat huren bij een particulier in de vrije sector precies inhoudt !

Voordat U het huis wilt kopen of wilt gaan huren krijgt U uiteraard een bezichtiging c.q. rondleiding door het huis!
Indien U het gaat huren verwachten wij van de huurder Goed Huurderschap en dat de huurder zich aan de afspraken houdt, en deze na leeft ! Indien afspraken niet nagekomen worden dan bent U al in verzuim, lees daarover meer op onze website !
Klik hier voor onze regels wat wel en niet mag op ons gehele perceel of in, op, bij onze huurobjecten of ga naar www.newshop.nl/goedhuurderschap/

Van te voren dat wij het huis verkopen aan U of verhuren is er een opname staat gemaakt d.m.v. diverse foto’s… (zie hier en klik op de link!)
Foto’s genomen door eigenaar/verhuurder/verkoper/huisbaas!

Wilt U ons huis huren in de vrije sector dan verwachten wij als verhuurder Goed Huurderschap van de huurder(s) en dat de huurder zich aan de afspraken houdt, en deze na leeft! Zoals:
-de huur/huurpenningen op tijd betalen!
D.w.z. dat huurders vóóruit en dus op tijd en volledig de gehele huur betalen zonder enige aftrek en dat iedere maand weer.
Op tijd:
D.w.z. uiterlijk op de éérste van elke nieuwe maand de huur bijgeschreven is op de rekening van de eigenaar (de eigenaar is ook uw verhuurder/huurbaas!)
Denk je of vermoed je niet op tijd de huur te kunnen betalen dan dien je dus ook vóóraf toestemming aan de eigenaar te vragen of je 1 of 2 dagen de huur later betalen mag!
Let op: de verhuurder hoeft hier niet akkoord mee te gaan en een eventueel akkoord is en geldt altijd maar eenmalig!
Verder mag je als huurder:
-geen éne schroef/schroeven in de gevel(s) of muur/muren zet of draait zonder toestemming van de eigenaar. (voor alles dient vóóraf toestemming gevraagd te worden bij de eigenaar!)
-geen muren zonder toestemming van de eigenaar eruit breken.
-geen verbouwingen in, op, aan of rondom het huis, berging of carpoort doet, zonder toestemming van de eigenaar/verhuurder.
-geen aanbouwen of andere aanpassingen aan, in, op of rondom het huis (of berging of carpoort) doet zonder vóóraf schriftelijke toestemming van de eigenaar/verhuurder.
-geen aanpassingen doet zonder vooraf schriftelijk overleg met de eigenaar. (alles moet mét toestemming van de eigenaar en dit moet altijd schriftelijk gedaan worden!)
-niet roken van sigaretten of sigaren etc. in ons huis.
-niet met open vuur spelen of afsteken in of rond ons huis. Bijvoorbeeld een bbq met groot open vuur is verboden.
-geen vuurwerk hebben of houden of opslaan in ons huis.
-niet onderverhuren.(je mag als huurder, al ben je hoofdhuurder niet ons huis doorverhuren of onderverhuren aan anderen of derden, nog niet 1 kamer mag je verhuren of onderverhuren!)
-ook mag je niet adverteren via media kanalen zoals airbenb, marktplaats ed. om het huis of zelfs maar één kamer te verhuren of onder te verhuren!
-geen huisdieren in ons huis.
-geen detailhandel of overige handel bedrijven vanuit ons huis.
-geen reclameborden of bedrijfsnaam of een ander soort (verbods of gebods) bord met uitingen ophangen aan ons huis, gevel of buiten muren.
-geen klanten of bezoekers ontvangen.
-geen verkoop aan huis.
-geen overlast veroorzaken aan de buren of de buurt.
-geen overlast veroorzaken aan de verhuurder zelf.
-geen stankoverlast veroorzaken door jullie zelf, door jullie bezoekers, door jullie huisdieren, door jullie familie, kennissen of huisafval.
-geen plantjes kweken in ons huis dit vanwege schimmelvorming en condensvorming in ons huis.
-geen (huis)dieren of overige rasdieren fokken in ons huis.
-geen illegale/verboden dieren houden of fokken in of rondom ons huis.
-geen (zakelijke) bedrijfsactiviteiten verrichten vanuit ons huis of rondom ons huis.
-geen detailhandel oprichten of starten vanuit ons huis.
-geen muziekschool beginnen vanuit ons huis.
Twijfelt U wat wel en niet mag in, op en rondom ons huis en of tuin, neem dan direct contact op met de eigenaar!
Zo voorkomt U achteraf teleurstelling.
Indien afspraken niet nagekomen worden dan bent U al van rechtswege in verzuim, lees daarover meer op onze website !
Klik hier voor alle regels van ons wat wel en niet mag op ons gehele perceel of in, op, bij onze huurobjecten of ga naar www.newshop.nl/goedhuurderschap/

Wij verwachten als verhuurder Goed Huurderschap van de huurder(s) en dat de huurder zich aan de afspraken houdt, en deze na leeft ! Indien afspraken niet nagekomen worden dan bent U al in verzuim, lees daarover meer op onze website !
Klik hier voor onze regels wat wel en niet mag op ons gehele perceel of in, op, bij onze huurobjecten of ga naar www.newshop.nl/goedhuurderschap/

Huurders behoren van te voren zelf onderzoek te doen. Wij als eigenaar/verhuurder die ons huis verkopen of verhuren zullen een gesprek aangaan met U als koper of huurder met betrekking tot de regels die op dat moment van toepassing zijn en alle informatie verschaffen die ook op dat moment van toepassing zijn.
Als u gaat huren verwachten wij Goed Huurderschap van de huurder(s) en dat de huurder zich aan de afspraken houdt, en deze na leeft ! Indien afspraken niet nagekomen worden dan bent U al in verzuim, lees daarover meer op onze website !
Onze huisregels zijn opgesteld om ze na te leven.
Respecteer onze huisregels en huisreglement! Bij het niet naleven van onze regels kunnen wij optreden en er consequenties aan verbinden! Lees uw contract erop na.
Regels zijn er altijd namelijk om nageleefd te worden en gerespecteerd te worden, doet U dit niet dan bent u in verzuim.
Lees hier meer, zie de uitgebreidere versie
Klik hier voor onze regels wat wel en niet mag op ons gehele perceel of in, op, bij onze huurobjecten.

Gebruik is alleen maar WONEN. Ofwel bestemming van het gehuurde is alleen wonen, leven en slapen!
Dat wil zeggen U mag er als huurder verblijven van de eigenaar als U vooraf schriftelijke toestemming heeft gekregen tegen betaling van huur of een dagvergoeding. Dat wil zeggen en dat houdt in dat U met naam en toenaam + geboortedatum op het huurcontract of overeenkomst staat en alles door de verhuurder is geverifieerd! U slaapt en leeft alleen in onze woonruimte.
Wat houdt dit in:
Dat wil zeggen en houdt in dat deze woning niet is geschikt voor bedrijven of geschikt voor een bedrijfswoning! (dus geen activiteiten voor bijvoorbeeld fokken en verhandelen van dieren, (verkoop van producten) handelen, detailhandel, showroom, autobedrijven, bouwbedrijven, (verhuur)bedrijven of stichtingen etc (…) U als particulier bezit de woonruimte niet en de woonruimte of de woning is niet uw eigendom. U mag van de verhuurder c.q. de verhuurder er VERBLIJVEN tegen een dagvergoeding of maandvergoeding. U betaalt dus huur voor dit object! Verder houdt U zicht aan het huisreglement van de eigenaar! Dat wil zeggen de eigenaar heeft regels c.q. voorwaarden (of protocollen) die huisregels/huisreglementen heten en daar houdt U zich ten alle tijden aan. (anders bent U in verzuim)
Huurder behoort zich verder ten opzichte van het gehuurde en ten opzichte van de verhuurder of de eigenaar en ten opzichte van de buurt en de mede buurtbewoners te gedragen zoals een goed huisvader (huurder) betaamt, zie artikel 213 van het burgerlijk wetboek 7.
Wij verwachten als verhuurder Goed Huurderschap van de huurder(s) en dat de huurder zich aan de afspraken houdt, en deze na leeft ! Indien afspraken niet nagekomen worden dan bent U al in verzuim, lees daarover meer op onze website !
Onze huisregels zijn opgesteld om ze na te leven.
Respecteer onze huisregels, bij het niet naleven van onze regels kunnen wij optreden, lees uw contract erop na.
Regels zijn er altijd namelijk om nageleefd te worden en gerespecteerd te worden, doet U dit niet dan bent u in verzuim.
Lees hier meer, zie de uitgebreidere versie
Klik hier voor onze regels wat wel en niet mag op ons gehele perceel of in, op, bij onze huurobjecten.

Gebruik is WONEN, U mag in onze woonruimte verblijven.
U huurt dus niet het dak en/of de buitengevels en een dakterras of een uitbouw (of welke aanpassing/verbouwing) erop of eraan (aan of op ons huis) is verboden!
U huurt de woonruimte! Het dak wordt dus (in principe) niet verhuurt, d.w.z. U blijft ten alle tijden van het dak af en loopt er zelf niet op (of laat er door anderen/derden niet op lopen).
De omschrijving is dan ook huur van woonruimte dat wil zeggen U mag in de woonruimte verblijven tegen strikte voorwaarden en bepalingen.
Verder naast het wonen en dagelijks leven in de woonruimte is de bestemming van het huis niet geschikt voor bedrijven of geschikt voor een bedrijfswoning of voor bedrijfsmatige activiteiten! (dus geen activiteiten voor bijvoorbeeld fokken en verhandelen van dieren, (verkoop van producten) handelen, detailhandel, showroom, autobedrijven, bouwbedrijven, (verhuur)bedrijven of stichtingen etc (…) U als particulier bezit de woonruimte niet en de woonruimte of de woning is niet uw eigendom. U mag van de verhuurder c.q. de eigenaar in de woning VERBLIJVEN tegen een dagvergoeding of een maandelijkse maandvergoeding. U betaalt dus huur voor dit object! Verder houdt U zicht aan het huisreglement van de eigenaar! Dat wil zeggen de eigenaar heeft regels c.q. voorwaarden (of protocollen) die huisregels/huisreglementen heten en daar houdt U zich ten alle tijden aan. (anders bent U in verzuim en dus in gebreke! Ieder gebrek is een berisping, bij 3 berispingen of 3 maanden huurachterstand volgt de gang naar de rechter voor huisuitzetting)
Huurder behoort zich verder ten opzichte van het gehuurde en ten opzichte van de verhuurder of de eigenaar en ten opzichte van de buurt en de medebuurtbewoners te gedragen zoals een goed huisvader (huurder) betaamt, zie artikel 213 van het burgerlijk wetboek 7.
Wij verwachten als verhuurder Goed Huurderschap van de huurder(s) en dat de huurder zich aan de afspraken houdt, en deze na leeft ! Indien afspraken niet nagekomen worden dan bent U al in verzuim, lees daarover meer op onze website !
Onze huisregels zijn opgesteld om ze na te leven.
Respecteer onze huisregels, bij het niet naleven van onze regels kunnen wij optreden, lees uw contract erop na.
Regels zijn er altijd namelijk om nageleefd te worden en gerespecteerd te worden, doet U dit niet dan bent u in verzuim.
Lees hier meer, zie de uitgebreidere versie
Klik hier voor onze regels wat wel en niet mag op ons gehele perceel of in, op, bij onze huurobjecten.

Het eerste verzoek van de eigenaar is een verzoek die U als huurder ten alle tijden moet inwilligen en dus moet naleven. Zodra U dat als huurder niet doet bent U van rechtswege al direct in verzuim. In verzuim betekent dat U in gebreke bent en dus de regels niet na leeft!
Bijvoorbeeld: Gebruik is WONEN, U mag in onze woonruimte verblijven.
U mag aan de binnenzijde de muur die voorheen wit was maar in de tussentijd door gebruik van de woning iets geel is geworden weer wit schilderen. Maar als de eigenaar constateert dat u het niet weer wit heeft geschilderd maar in de kleur PAARS dan mag de eigenaar van U verlangen dat U het terug brengt in de kleur WIT!
VAN HET DAK EN DE BUITENGEVELS BLIJFT U ALS HUURDER AF! OMDAT DIT NIET BIJ DE WOONRUIMTE HOORT:
U huurt dus niet het dak en/of de buitengevels! Een dakterras of een uitbouw (of welke aanpassing/verbouwing) erop of eraan (aan of op ons huis) is verboden!
Ook zonnepanelen, airco’s, zonnescreens, overkappingen, camera’s, warmtepompen, auto opladers ed. zijn verboden en moeten op eerste verzoek van de eigenaar weer verwijderd worden indien er niet vooraf door huurder schriftelijke toestemming voor is gevraagd!
U huurt de woonruimte! Het dak c.q. buitengevels wordt/worden dus (in principe) niet verhuurt, d.w.z. U blijft ten alle tijden van het dak af en loopt er zelf niet op (of laat er door anderen/derden niet op lopen) en boort zelf geen gaten (of laat gaten boren richting de meterkast door derden) door de gevels naar de meterkast!
De omschrijving is dan ook huur van woonruimte dat wil zeggen U mag in de woonruimte verblijven tegen strikte voorwaarden en bepalingen.
Verder naast het wonen en dagelijks leven in de woonruimte is de bestemming van het huis niet geschikt voor bedrijven of geschikt voor een bedrijfswoning of voor bedrijfsmatige activiteiten! (dus geen activiteiten voor bijvoorbeeld fokken en verhandelen van dieren, (verkoop van producten) handelen, detailhandel, showroom, autobedrijven, bouwbedrijven, (verhuur)bedrijven of stichtingen etc (…) U als particulier bezit de woonruimte niet en de woonruimte of de woning is niet uw eigendom. U mag van de verhuurder c.q. de eigenaar in de woning VERBLIJVEN tegen een dagvergoeding of een maandelijkse maandvergoeding. U betaalt dus huur voor dit object! Verder houdt U zicht aan het huisreglement van de eigenaar! Dat wil zeggen de eigenaar heeft regels c.q. voorwaarden (of protocollen) die huisregels/huisreglementen heten en daar houdt U zich ten alle tijden aan. (anders bent U in verzuim en dus in gebreke! Ieder gebrek is een berisping, bij 3 berispingen of 3 maanden huurachterstand volgt de gang naar de rechter voor huisuitzetting)
Huurder behoort zich verder ten opzichte van het gehuurde en ten opzichte van de verhuurder of de eigenaar en ten opzichte van de buurt en de medebuurtbewoners te gedragen zoals een goed huisvader (huurder) betaamt, zie artikel 213 van het burgerlijk wetboek 7.
Wij verwachten als verhuurder Goed Huurderschap van de huurder(s) en dat de huurder zich aan de afspraken houdt, en deze na leeft ! Indien afspraken niet nagekomen worden dan bent U al in verzuim, lees daarover meer op onze website !
Onze huisregels zijn opgesteld om ze na te leven.
Respecteer onze huisregels, bij het niet naleven van onze regels kunnen wij optreden, lees uw contract erop na.
Regels zijn er altijd namelijk om nageleefd te worden en gerespecteerd te worden, doet U dit niet dan bent u in verzuim.
Lees hier meer, zie de uitgebreidere versie
Klik hier voor onze regels wat wel en niet mag op ons gehele perceel of in, op, bij onze huurobjecten.

Huurder behoort zich ten opzichte van het gehuurde en ten opzichte van de verhuurder of de eigenaar en ten opzichte van de buurt en de medebuurtbewoners te gedragen zoals een goed huisvader (huurder) betaamt, zie artikel 213 van het burgerlijk wetboek 7.
Wij verwachten als verhuurder Goed Huurderschap van de huurder(s) en dat de huurder zich aan de afspraken houdt, en deze na leeft ! Indien afspraken niet nagekomen worden dan bent U al in verzuim, lees daarover meer op onze website !
Onze huisregels zijn opgesteld om ze na te leven.
Respecteer onze huisregels, bij het niet naleven van onze regels kunnen wij optreden, lees uw contract erop na.
Regels zijn er altijd namelijk om nageleefd te worden en gerespecteerd te worden, doet U dit niet dan bent u in verzuim.
Lees hier meer, zie de uitgebreidere versie
Klik hier voor onze regels wat wel en niet mag op ons gehele perceel of in, op, bij onze huurobjecten.

Het Eigendomsrecht is het hoogste recht wat je kunt hebben. Wij als eigenaar van ons huis hebben alleen dit eigendomsrecht. U als huurder heeft alleen het gebruik van ons huis en U heeft dus niet het bezit of het eigendomsrecht ! Passeer ons dan ook op geen enkele wijze en voorkom problemen door ons van te voren vóór alles schriftelijk in te lichten wat U plannen zijn omtrent ons EIGENDOM of EIGENDOMMEN!
Wij verwachten als U bij ons huurt zich te gedragen en zich niets toe te eigenen op welke manier dan ook. Zie ook de details van Goed Huurderschap!
U als huurder houdt zich aan de afspraken en onze (huis)regels zie ook ons huisreglement.
Indien afspraken niet nagekomen worden dan bent U al in verzuim, lees daarover meer op onze website !
U krijgt maximaal 3 berispingen als U regels overtreedt.
Of dit nu 3 maanden huurachterstand is of 3 verschillende (gedrags)waarschuwingen, U kunt rekenen of handhaving en/of uitzetting c.q. be-eindiging huurtcontract met ontruiming van ons huis zodra U structureel de regels aan uw laars lapt.
Onze huisregels zijn opgesteld om ze na te leven.
Respecteer onze huisregels, bij het niet naleven van onze regels kunnen wij optreden, lees uw contract erop na.
Regels zijn er altijd namelijk om nageleefd te worden en gerespecteerd te worden, doet U dit niet dan bent u in verzuim.
Lees hier meer, zie de uitgebreidere versie
Klik hier voor onze regels wat wel en niet mag op ons gehele perceel of in, op, bij onze huurobjecten.

Huurder behoort zich ten opzichte van het gehuurde en ten opzichte van de verhuurder of de eigenaar en ten opzichte van de buurt en de medebuurtbewoners te gedragen zoals een goed huisvader (huurder) betaamt, zie artikel 213 van het burgerlijk wetboek 7.
Bij 3 berispingen volgt de gang naar de rechter voor uitzetting c.q. ontruiming en be-eïndiging van het contract.
Wij verwachten als verhuurder Goed Huurderschap van de huurder(s) en dat de huurder zich aan de afspraken houdt, en deze na leeft ! Indien afspraken niet nagekomen worden dan bent U al in verzuim, lees daarover meer op onze website !
Onze huisregels zijn opgesteld om ze na te leven.
Respecteer onze huisregels, bij het niet naleven van onze regels kunnen wij optreden, lees uw contract erop na.
Regels zijn er altijd namelijk om nageleefd te worden en gerespecteerd te worden, doet U dit niet dan bent u in verzuim.
Lees hier meer, zie de uitgebreidere versie
Klik hier voor onze regels wat wel en niet mag op ons gehele perceel of in, op, bij onze huurobjecten.

Wij verwachten als verhuurder Goed Huurderschap van de huurder(s) en dat de huurder zich aan de afspraken houdt, en deze na leeft ! Indien afspraken niet nagekomen worden dan bent U al in verzuim, lees daarover meer op onze website !
Onze huisregels zijn opgesteld om ze na te leven.
Respecteer onze huisregels, bij het niet naleven van onze regels kunnen wij optreden, lees uw contract erop na.
Regels zijn er altijd namelijk om nageleefd te worden en gerespecteerd te worden, doet U dit niet dan bent u in verzuim.
Lees hier meer, zie de uitgebreidere versie
Klik hier voor onze regels wat wel en niet mag op ons gehele perceel of in, op, bij onze huurobjecten.

Wij verwachten dat U zich inleest voordat U gaat kopen of gaat huren en het laatste nieuws volgt in de media over huizen huren en huizen kopen !
Klik hier voor onze regels wat wel en niet mag op ons gehele perceel of in, op, bij onze huurobjecten als U wilt gaan huren i.p.v. kopen of ga naar www.newshop.nl/goedhuurderschap/
U wilt de laatste nieuwsbrieven inzien? Klik hier (…)
U wilt nieuwsbrieven uitgelicht doorlezen? Klik hier (…)
E.e.a. gaat over het weigeren huur weigeren te betalen, of huurverhoging weigeren te betalen, of huursverhoging weigeren te betalen vanwege de inflatie etc etc….
Niet meewerken op eerste verzoek, niet mee willen werken op verzoek van de eigenaar.
Afspraken niet na willen komen als huurder.
Afpraken structureel niet nakomen.
Betalingen niet op tijd doen.
Betalingen structureel niet voldoen.
Betalingen traineren.
In verzuim zijn, in verzuim blijven.
Niet meewerken, niet meer de telefoon opnemen.
Niet meer terugbellen.
Niet meer bereikbaar zijn.
Niet reageren op brieven of aanmaningen.
Alles negeren en weigeren en nergens meer antwoord op geven of onheus gedrag laten zien.
Etc etc…(…)
Bron: www.newshop.nl/nieuwsbrieven/
&
Bron: www.newshop.nl/nieuwsbrieven-uitgelicht/

Wij verwachten dat U zich inleest over de laatste nieuwsberichten omtrent huren van een woning voordat U gaat kopen of gaat huren (of reeds huurt) en het laatste nieuws volgt in de media over huizen huren en huizen kopen !
Klik hier voor onze regels wat wel en niet mag op ons gehele perceel of in, op, bij onze huurobjecten als U wilt gaan huren i.p.v. kopen of ga naar www.newshop.nl/goedhuurderschap/
U wilt de laatste nieuwsbrieven inzien? Klik hier (…)
U wilt nieuwsbrieven uitgelicht doorlezen? Klik hier (…)
E.e.a. gaat over het weigeren huur weigeren te betalen, of huurverhoging weigeren te betalen, of huursverhoging weigeren te betalen vanwege de inflatie etc etc….
Niet meewerken op eerste verzoek, niet mee willen werken op verzoek van de eigenaar.
Afspraken niet na willen komen als huurder.
Afpraken structureel niet nakomen.
Betalingen niet op tijd doen.
Betalingen structureel niet voldoen.
Betalingen traineren.
In verzuim zijn, in verzuim blijven.
Niet meewerken, niet meer de telefoon opnemen.
Niet meer terugbellen.
Niet meer bereikbaar zijn.
Niet reageren op brieven of aanmaningen.
Alles negeren en weigeren en nergens meer antwoord op geven of onheus gedrag laten zien.
Etc etc…(…)
Bron: www.newshop.nl/nieuwsbrieven/
&
Bron: www.newshop.nl/nieuwsbrieven-uitgelicht/
en zie ook www.newshop.nl/laatste-nieuws/

Bent U in nood bel dan 112 voor Politie, Brandweer of Ambulance.
Bij geen nood belt U 0900-8844
Verder:
Wij verwachten als verhuurder Goed Huurderschap van de huurder(s) en dat de huurder zich aan de afspraken houdt, en deze na leeft ! Indien afspraken niet nagekomen worden dan bent U al in verzuim, lees daarover meer op onze website !
Klik hier voor onze regels wat wel en niet mag op ons gehele perceel of in, op, bij onze huurobjecten.
Heeft U ons met spoed nodig dat niet tot de volgende dag kan wachten dan belt U ons servicenummer dat U heeft gekregen van ons.
Indien ingesprek of buiten bereik bel dan het gebruikelijke nummer dat op uw contract of huurovereenkomst staat vermeld dat begint met 0616 !

Zoveel mogelijk de rubrieken op alfabetische volgorde.
- Snelzoeken Van A tot en met Z, klik hier

Wij versturen ook met Post.nl. Voor de bezorging en de regels van post.nl ga naar www.post.nl / Bron: www.post.nl
Klik hier voor de uitgebreide versie
Zodra wij iets aan u verzenden, bijvoorbeeld een brief of iets anders, dan sturen wij dat naar het huisadres van u (het adres waar ons huis staat dat u van ons huurt. Wij hoeven niet van te voren aan te kondigen wanneer wij iets opsturen naar u, maar de post heeft een makkelijke app die u kunt downloaden zodat u kunt zien zodra u post krijgt (van ons). Wilt u dat niet, kijk dan wel regelmatig uw brievenbus na, want het kan belangrijke post zijn van ons. Regelmatig versturen wij zelfs ook aangetekende stukken naar u die u zelf dient te ondertekenen voor ontvangst, wij krijgen dan bericht terug dat onze post daadwerkelijk is ontvangen door u, deze handtekeningen worden zowel bij de post als bij ons opgeslagen als bewijs in onze administratie.
En tevens ook een hele handige bijkomstigheid van deze post nl app, wij kunnen ook direct zien of u (wel of geen) post aan ons heeft verstuurd !
Heeft U nog vragen ga dan ook eens naar de website van post nl: www.postnl.nl en lees daar meer.

Klik hier voor uw digitale post, zoals de (laatste) nieuwsbrieven ed, ook te bereiken via het uw huurdersportaal
Heeft U een wachtwoord, houdt deze bij de hand en ga dan naar inloggen
Heeft U nog vragen naar aanleiding van Postvak in? Of opmerkingen of iets anders? Zoals een klacht, een melding of een bezwaar? Neem dan direct contact op met ons !
Contact kan via de pagina: contact
Of kijk bij FAQ.
Kijk bij deze veelgestelde vragen pagina of hier uw vraag misschien tussen staat.

Onze HUISREGELS moeten ten alle tijden nageleefd worden als U bij ons huurt!
Zie hierover de beknopte versie wat wel en niet mag en wat zelfs verboden is.
Zie ook de uitgebreide versie wat wel en niet mag en wat zelfs verboden is !
Klik hier voor onze regels wat wel en niet mag op ons gehele perceel, in, op of bij onze huurobjecten.

Indien U het huis huurt en de sleutels worden bij het einde van het huren niet ingeleverd of terug gegeven aan de eigenaar dan berekenen wij wel een bedrag voor een nieuw deugdelijk slot.

Nieuws uit de krant of media:
-die interessant is
-laatste nieuws
-overig nieuws
-belangrijk nieuws
-interessant nieuws
Zie ook de uitgebreide versie
Heeft U nog vragen? Of opmerkingen of iets anders? Zoals een klacht, een melding of een bezwaar? Neem dan direct contact op met ons !
Contact kan via de pagina: contact
Of kijk bij FAQ.
Kijk bij deze veelgestelde vragen pagina of hier uw vraag misschien tussen staat.

Bron: www.rijksoverheid.nl
Ook wel de overheid en of wet
Lees hier de uitgebreide versie
Heeft U nog vragen? Of opmerkingen of iets anders? Zoals een klacht, een melding of een bezwaar? Neem dan direct contact op met ons !
Contact kan via de pagina: contact
Of kijk bij FAQ.
Kijk bij deze veelgestelde vragen pagina of hier uw vraag misschien tussen staat.

ROZ is de afkorting van Raad Onroerende Zaken, zie Bron: www.roz.nl en lees ook hier de uitgebreide versie van ROZ
Heeft U nog andere vragen of opmerkingen? Zoals een klacht, een melding of een bezwaar? Neem dan direct contact op met ons !
Contact kan via de pagina: contact
Of kijk bij FAQ.
Kijk bij deze veelgestelde vragen pagina of hier uw vraag misschien tussen staat.

Huurder sluit voordat de huur ingaat zelf een inboedelverzekering en een aansprakelijkheidsverzekering af om gedekt te zijn tegen schades die de huurders en of zijn gasten of derden aan het gehuurde (kunnen) maken.
Dit is een eerste vereiste en de verhuurder mag hier een kopie van opvragen. De huurder zal zijn medewerking Op Eerste Verzoek verlenen aan de verhuurder mocht de verhuurder naar deze door huurder af te sluiten verzekeringen vragen.
Heeft U nog andere vragen of opmerkingen? Zoals een klacht, een melding of een bezwaar? Neem dan direct contact op met ons !
Contact kan via de pagina: contact
Of kijk bij FAQ.
Kijk ook bij deze veelgestelde vragen pagina!

Veilheid staat bij ons hoog in het vaandel (dat wil zeggen: vóór op onze prioriteitenlijst!
Vandaar dat wij op iedere verdieping een koolmonoxidemelder inclusief rookmelder hebben hangen al is deze veiligheidsmaatregel in 2017 wettelijk niet verplicht is gesteld, maar wij doen dat uit voorzorg wel omdat wij begaan zijn met de eventuele huurder(s).
Het enige is wat wij vragen van de huurder is het in de gaten houden van de batterij en deze op tijd op eigen kosten te vervangen voor uw eigen veiligheid. (zie lijst klein onderhoud voor huurder)
Heeft U nog andere vragen of opmerkingen? Zoals een klacht, een melding of een bezwaar? Neem dan direct contact op met ons !
Contact kan via de pagina: contact
Of kijk bij FAQ.
Kijk bij deze veelgestelde vragen pagina of hier uw vraag misschien tussen staat.

De Vrije Sector wil zeggen dat U huurt in de sector huurwoning/huurruimte met een huurprijs hoger dan de liberalisatiegrens die op dat moment is vastgesteld door de overheid naar aanleiding van het aantal punten die is toegekend.
Het aantal punten wordt toegekend d.m.v. het aantal woonoppervlakte en de WOZ waarde en nog een aantal factoren!
Ons huis kent al meer dan 250 punten voor de woning en ligt dus boven deze grens!
Heeft U nog andere vragen of opmerkingen? Zoals een klacht, een melding of een bezwaar? Neem dan direct contact op met ons !
Contact kan via de pagina: contact
Of kijk bij FAQ
Kijk bij deze veelgestelde vragen pagina of hier uw vraag misschien al tussen staat.

In het contract komt te staan dat de Verhuurder het recht heeft de woning regelmatig te inspecteren.
De verhuurder zal de privacy van de huurder respecteren en de verhuurde ruimte slechts betreden na afspraak met de huurder.
De verhuurder mag ook binnen treden bij noodgevallen zoals vermeld op de overheidsite.
Inspectie van de woning aan de binnenzijde doen wij ieder jaar in de periode tussen augustus en december, daarover krijgt U van ons 14 dagen van te voren een schriftelijke bevestiging en het schouwen van het huis voor de buitenzijde doen wij begin van het jaar in de periode / maanden vanaf januari tot en met mei, hierover sturen wij geen afspraak bevestiging omdat wij dan niet in het huis zelf hoeven te zijn. Het huis wordt vanaf de buitenzijde geschouwd wat wel betekent dat er geen obstakels mogen zijn of het terrein zelf die de schouw kunnen belemmeren. Dit ook vanwege de veiligheid moet het erf of terrein altijd vrij toegankelijk zijn!
Zijn er obstakels die een risico zijn voor de toegang of veiligheid dan moet U / de huurder deze op eerste verzoek van de eigenaar verwijderen en verwijderd houden!
Heeft U nog een vraag, opmerking, melding, klacht of een bezwaar? Neem dan direct contact met mij (de eigenaar/verhuurder) op !
Contact kan via de pagina: contact
Of kijk bij FAQ
Kijk bij deze veelgestelde vragen pagina of hier uw vraag misschien al tussen staat.

Inspecteren van de woning aan de binnenzijde doen wij ieder jaar in de periode tussen augustus en december, daarover krijgt U van ons 14 dagen van te voren een schriftelijke bevestiging en het schouwen van het huis voor de buitenzijde doen wij begin van het jaar in de periode / maanden vanaf januari tot en met mei, hierover sturen wij geen afspraak bevestiging omdat wij dan niet in het huis zelf hoeven te zijn en alleen maar op het terrein zelf kijken.
Heeft U nog andere vragen of opmerkingen? Zoals een klacht, een melding of een bezwaar? Neem dan direct contact op met ons !
Contact kan via de pagina: contact
Of kijk bij FAQ
Kijk bij deze veelgestelde vragen pagina of hier uw vraag misschien al tussen staat.

Vanaf begin huren krijgt u op iedere etage een koolmonoxidemelder inclusief rookmelder. Al hoewel dit niet verplicht is doen wij dit vanwege de veiligheid toch. U dient om de zoveel tijd zelf de testknop in te drukken om te testen ! Indien de batterij op is moet U die op eigen kosten vervangen !
Heeft U nog andere vragen of opmerkingen? Zoals een klacht, een melding of een bezwaar? Neem dan direct contact op met ons !
Contact kan via de pagina: contact
Of kijk bij FAQ
Kijk bij deze veelgestelde vragen pagina of hier uw vraag misschien al tussen staat.

Vanaf 1 juli gaat de nieuwe wet in. Wij hebben U daarom de brief Goedverhuurderschap gestuurd met de informatie die U moet weten.
Heeft U naar aanleiding van deze brief nog andere vragen of opmerkingen? Zoals een klacht, een melding of een bezwaar? Neem dan direct contact op met ons !
Contact kan via de pagina: contact
Of kijk bij FAQ
Kijk bij deze veelgestelde vragen pagina of hier uw vraag misschien al tussen staat.

Ik wil graag als huurder een bedrijf starten in de huurwoning. Mag dit?
Het antwoord is : Nee
Dit mag niet!
U (als huurder) krijgt er geen toestemming voor (om een bedrijf te starten) van verhuurder en ook niet voor onderstaande (en is dus verboden):
- Opvang van kinderen of huisdieren (fokkerij van dieren) en het kweken, telen, verhandelen en verkopen van verboden plantjes ed.
- Prostitutie
- Airbnb en andere vergelijkbare verhuringen
- Detailhandel of overige handel bedrijven, verkopen van spullen, auto’s, dieren of plantjes etc…(bovenstaande lijst is niet uitputtend) of het verhandelen van bovenstaande spullen, auto’s, dieren, plantjes of overige items.(lijst is niet uitputtend)
Heeft u een verzorgend beroep of wilt u een eenmanszaak oprichten (bijvoorbeeld kapper/nagelstyliste/pedicure/horeca)? Dan mag dit niet, want U gaat klanten ontvangen en dit geeft voor de buurt extra drukte van inloop, auto’s en zorgt voor overlast in de wijk.
Of gaat het om administratief werk?Dus gewoon een bureau of klein kantoortje in 1 slaapkamer?
Dan kunt u ons per e-mail of brief toestemming vragen. Hieronder leest u onze voorwaarden.
- U levert de inschrijving in de Kamer van Koophandel en het bedrijfsplan vóóraf bij ons in!
- Ook vraagt U schriftelijke toestemming vóóraf aan ons.
- U bent verantwoordelijk en aansprakelijk voor het voldoen en blijven voldoen aan eventuele wettelijke en/of gemeentelijke regels of eisen die gelden voor het uitvoeren van werkzaamheden aan huis.
- U heeft uw hoofdverblijf in de woning en gebruikt de woning om in te wonen.
- U voert de werkzaamheden alleen zelf uit, dus U heeft verder geen personeel in dienst.
- U voert de werkzaamheden uit tussen 8.30 – 20.00 uur.
- U veroorzaakt geen overlast aan omwonenden.
- U zorgt dat er altijd een veilige (werk)omgeving is.
Let op:
Iedere tekortkoming van een huurder of huurders in de nakoming van één van haar of hun verbintenissen geeft aan de verhuurder (huisbaas/de eigenaar) de bevoegdheid om de overeenkomst geheel of gedeeltelijk te ontbinden, tenzij de tekortkoming, gezien haar bijzondere aard of geringe betekenis, deze ontbinding met haar gevolgen niet rechtvaardigt.
Wees hier alert op en volg de (huis)regels, verzoeken of instructies van de verhuurder op eerste verzoek altijd op om ontbinding van de huurovereenkomst te voorkomen!
Contact kan via de pagina: contact
Of kijk bij FAQ
Kijk bij deze veelgestelde vragen pagina of hier uw vraag misschien al tussen staat.

Iedere tekortkoming van een huurder of huurders in de nakoming van één van haar of hun verbintenissen geeft aan de verhuurder (huisbaas/de eigenaar) de bevoegdheid om de overeenkomst geheel of gedeeltelijk te ontbinden, tenzij de tekortkoming, gezien haar bijzondere aard of geringe betekenis, deze ontbinding met haar gevolgen niet rechtvaardigt.
Wees hier alert op en volg de (huis)regels, verzoeken of instructies van de verhuurder op eerste verzoek altijd op om ontbinding van de huurovereenkomst te voorkomen!
Contact kan via de pagina: contact
Of kijk bij FAQ
Kijk bij deze veelgestelde vragen pagina of hier uw vraag misschien al tussen staat.

Artikel 6:265 van het Burgelijk Wetboek houdt in dat Iedere tekortkoming in de nakoming van een verbintenis die uit die overeenkomst voortvloeit kan grond bieden voor ontbinding !
Dus iedere tekortkoming van een huurder of huurders in de nakoming van één van haar of hun verbintenissen geeft aan de verhuurder (huisbaas/de eigenaar) de bevoegdheid om de overeenkomst geheel of gedeeltelijk te ontbinden, tenzij de tekortkoming, gezien haar bijzondere aard of geringe betekenis, deze ontbinding met haar gevolgen niet rechtvaardigt.
Wees hier alert op en volg de (huis)regels, verzoeken of instructies van de verhuurder op eerste verzoek altijd op om ontbinding van de huurovereenkomst te voorkomen!
Neem contact op als er nog vragen zijn!
Dit kan via de contactknop boven aan de website.
Of kijk bij FAQ
Kijk bij deze veelgestelde vragen pagina of hier uw vraag misschien al tussen staat.

De huurder is verplicht de schade te vergoeden of te herstellen die hij of iemand voor wie hij aansprakelijk is en heeft veroorzaakt. De huurder is tevens ook aansprakelijk voor de schade of overlast die is veroorzaakt door een persoon die met zijn toestemming het gehuurde gebruikt of bezoekt.
Omdat de woonruimte die je huurt niet je bezit noch je eigendom is maar een ruimte waarin in je mag verblijven moet je voor alles wat je wilt of doet voorzichtig zijn.
Voorzichtigheid is een vereiste!
Je dient als huurder namelijk met andermans spullen (in dit geval de spullen van de verhuurder) om te gaan zoals een goed huurder betaamt.
Maak je iets kapot dan dien je dit zelf te herstellen of te vervangen.
Je maakt daarvan ook direct een schriftelijke melding van richting de verhuurder of de eigenaar.
De eigenaar is meestal je verhuurder (dus je huisbaas)
Je moet als huurder namelijk overal melding van maken zodra je iets zelf stuk maakt, iets gaat aanpassen of gaat veranderen aan zijn of haar huis of zijn of haar eigendommen.
Indien U dingen niet op de juiste manier doet of meldt als huurder dan kunnen wij als verhuurder U een gedragsaanwijzingsbrief schrijven waar U zich als Huurder aan dient te houden.
Nog vragen?
Neem dan direct contact op met ons !
Contact kan via de pagina: contact
Of kijk bij FAQ
Kijk bij deze veelgestelde vragen pagina of hier uw vraag misschien al tussen staat.

Omdat de woonruimte die je huurt niet je bezit noch je eigendom is maar een ruimte waarin in je mag verblijven moet je voor alles wat je wilt doen of veranderen/aanpassen in je woonst toestemming vragen aan de eigenaar! De eigenaar is meestal je verhuurder (dus je huisbaas)
Je moet als huurder overal toestemming voor vragen bij de verhuurder/eigenaar!
Ook als je de bijvoorbeeld de kleur wit ral 9010 van je muren in ral nummer wit 9011 wilt veranderen!
VRAAG TEN ALLE TIJDEN TOESTEMMING OM PROBLEMEN ACHTERAF TE VOORKOMEN!
Let op en lees ook: de nieuwe wet WGS is ingegaan. Wij schrijven U zodra wij U aanmelden bij de gemeente voor een huurachterstand. U heeft een brief daarover ontvangen over deze wet van ons. De WGS wet(brief) met de (bijbehorende en alle relevante) informatie die U moet weten zodra U een achterstand heeft met de huur (op tijd) te betalen c.q. de maandelijkse huurpenningen.
De WGS verplicht verhuurders van particuliere woonruimte in de vrije sector om betalingsachterstanden van hun huurders te melden bij de gemeente waar de huurder woont.
Heeft U naar aanleiding van deze brief nog andere vragen of opmerkingen? Zoals een klacht, een melding of een bezwaar? Neem dan direct contact op met ons !
Contact kan via de pagina: contact
Of kijk bij FAQ
Kijk bij deze veelgestelde vragen pagina of hier uw vraag misschien al tussen staat.

Vijf redenen om de huurovereenkomst op te zeggen
De verhuurder mag volgens de wet vijf redenen opvoeren om de huur van een woning op te zeggen:
1. Geen goede huurder
De verhuurder kan de huur opzeggen als de huurder zich niet als een goed huurder gedraagt, dus als hij zijn verplichtingen niet nakomt.
Hiervan is sprake bij:
Huurachterstand;
Wanneer de huurder zijn woning niet op een behoorlijke manier bewoont;
Als de huurder overlast voor omwonenden veroorzaakt. (geluids- en / of stankoverlast)
Als de huurder niet instemt met de opzegging, kan de verhuurder in zulke gevallen bij de rechter vorderen het huurcontract te beëindigen.
De rechter kan de huurder maximaal één maand de tijd geven om alsnog aan zijn verplichtingen te voldoen.
De rechter kan echter ook meteen beslissen dat de huur eindigt.
Hij zal dan tegelijk een datum vaststellen waarop de huurder de woning moet hebben verlaten.
2. Tijdelijke huur bij tijdelijk vertrek (tussenhuur)
Als de verhuurder zijn woonruimte tijdelijk wil verhuren (bijvoorbeeld als hij of de zittende huurder in het buitenland verblijft), is het belangrijk dat hij of de zittende huurder bij terugkomst de woning (weer) kan betrekken. De tijdelijke huur moet dus op de afgesproken tijd eindigen. Hiervoor is een speciale reden voor opzegging mogelijk. Daarvan kan de verhuurder alleen gebruikmaken als hij in de tijdelijke huurovereenkomst duidelijk heeft vastgelegd dat hij of de vorige huurder na terugkomst de woonruimte (weer) zal betrekken: de zogenoemde ‘diplomatenclausule’. Daarbij moet uitdrukkelijk zijn bedongen dat de tijdelijke huurder de woning zal ontruimen. Verhuurders die niet eerder de woning hebben bewoond of verhuurd, kunnen ook van deze regeling gebruikmaken. De rechter beëindigt de huur niet als de verhuurder geen belang meer heeft bij het vertrek van de tijdelijke huurder. Dit is het geval als de vorige bewoner niet meer van plan is de woonruimte te betrekken.
Als de tijdelijk huurder eerder vertrekt voordat de oorspronkelijke huurder de woning weer wil betrekken, mag de woning nogmaals tijdelijk verhuurd worden volgens de diplomatenclausule.
3. Dringend eigen gebruik
Als de verhuurder de woonruimte zelf dringend nodig heeft, kan hij de huur opzeggen en de rechter vragen de huur te beëindigen. De verhuurder moet dan aannemelijk maken dat hij de woonruimte zo dringend nodig heeft, dat niet van hem kan worden gevergd dat de huur nog langer duurt. Daaronder valt niet de verkoop van de woning (‘koop breekt geen huur’). De rechter let bij zijn beslissing op de belangen van huurder, verhuurder en eventuele onderhuurders. Als de verhuurder een huisvestingsvergunning nodig heeft om de woning zelf te betrekken, moet de verhuurder bij de rechter aantonen dat hij een huisvestingsvergunning zal krijgen. Ook gaat de rechter na of de huurder wel andere passende woonruimte kan krijgen. De verhuurder moet dit aantonen. Bij de beoordeling van het begrip ‘passend’ kijkt de rechter onder meer naar de huidige woonruimte van de huurder en naar zijn financiële positie. Ook het aantal gezinsleden en hun omstandigheden tellen mee. Als de rechter van plan is de huur te beëindigen, kan hij een bedrag vaststellen dat de verhuurder aan de huurder moet betalen als tegemoetkoming in de kosten van verhuizing en inrichting. In dat geval deelt hij dat bedrag vooraf aan beide partijen mee. Hij noemt dan tegelijk een termijn waarbinnen de verhuurder zijn opzegging eventueel nog kan intrekken.
Onder dringend eigen gebruik wordt ook verstaan:
Als de woning moet worden gesloopt of gerenoveerd en dit niet mogelijk is tijdens de duur van de huurovereenkomst;
Het verstrekken van een zelfstandige woning aan een gehandicapt persoon, als deze zelfstandige woning al bij de bouw is ingericht voor bewoning van een gehandicapt persoon;
Het verstrekken van een zelfstandige woning aan een gehandicapt persoon, als deze zelfstandige woning na de bouw met financiële steun van een wettelijke regeling is aangepast voor bewoning van een gehandicapt persoon;
Het verstrekken van een zelfstandige woning aan een oudere persoon in een complex van zelfstandige woningen die bij de bouw voor ouderen is ingericht en bestemd, zoals een aanleunwoning;
Het na het beëindigen van de studie opnieuw verhuren van een woning die specifiek bestemd is voor studentenhuisvesting aan een nieuwe student of promovendus (zogenoemde campuscontracten);
Het na het aflopen van een (verlengd) jongerencontract opnieuw verhuren aan een jongere van maximaal 27 jaar oud;
Het verstrekken van een woning voor grote gezinnen (minimaal acht personen) aan een nieuw groot gezin, als het huishouden van de originele huurder is gedaald tot vier of minder personen.
4. Nieuwe overeenkomst
Als de huurder niet akkoord gaat met een redelijk voorstel van de verhuurder om de huurovereenkomst te veranderen of een nieuwe overeenkomst te sluiten, kan de verhuurder de huur opzeggen en de rechter vragen de huur te beëindigen.
Een redelijk voorstel van de verhuurder kan het volgende inhouden:
Verandering in de betaalwijze van de huur (bijvoorbeeld per giro);
Verandering in de betaalwijze van energie/water (bijvoorbeeld rechtstreeks door de huurder en niet meer collectief via de verhuurder);
Schriftelijk vastleggen van mondelinge afspraken;
Gedogen van een recht van overpad;
Herziening van verouderde bepalingen;
Aanpassing van de woning (woningverbetering), al dan niet met bijbehorende huurverhoging.
Het voorstel voor verandering in huurovereenkomst mag niet alleen gaan over de huurprijs of over de servicekosten. Daar bestaan immers speciale regels voor. Bij geliberaliseerde huurovereenkomsten mag het echter wel alleen over de huurprijs of servicekosten gaan. Als de rechter de vordering van de verhuurder redelijk vindt, kan hij de huurder maximaal een maand de tijd geven om het voorstel alsnog te accepteren.
5. Geldend bestemmingsplan
Het kan zijn dat de verhuurder (zoals een gemeente) een bouwwerk wil realiseren op de plaats waar de woning staat. Bijvoorbeeld om een geldend bestemmingsplan te verwezenlijken.
Dan kan de verhuurder om die reden de huur opzeggen en bij de rechter vorderen de huur te beëindigen. Als de rechter deze vordering toewijst, kan hij een bedrag vaststellen dat de verhuurder aan de huurder moet betalen als
tegemoetkoming in zijn verhuis- en inrichtingskosten.
Wanneer mag opzeggen niet?
De verhuurder kan de huur dus opzeggen wegens een of meer van deze vijf redenen!
.
Heeft U naar aanleiding van dit document of deze informatie brief nog andere vragen of opmerkingen? Zoals een klacht, een melding of een bezwaar? Neem dan direct contact op met ons !
Contact kan via de pagina: contact
Of kijk bij FAQ
Kijk bij deze veelgestelde vragen pagina of hier uw vraag misschien al tussen staat.

Verhuurder mag aan Gemeente doorgeven wanneer de huurders een huurachterstand hebben. De nieuwe wet WGS is ingegaan. Wij schrijven U zodra wij U aanmelden bij de gemeente voor een huurachterstand. U heeft een brief daarover ontvangen over deze wet van ons. De WGS wet(brief) met de (bijbehorende en alle relevante) informatie die U moet weten zodra U een achterstand heeft met de huur (op tijd) te betalen c.q. de maandelijkse huurpenningen.
De WGS verplicht verhuurders van particuliere woonruimte in de vrije sector om betalingsachterstanden van hun huurders te melden bij de gemeente waar de huurder woont.
Heeft U naar aanleiding van deze brief nog andere vragen of opmerkingen? Zoals een klacht, een melding of een bezwaar? Neem dan direct contact op met ons !
Contact kan via de pagina: contact
Of kijk bij FAQ
Kijk bij deze veelgestelde vragen pagina of hier uw vraag misschien al tussen staat.

Zaken die niet kunnen wachten tot de volgende ochtend en die u direct wilt of moet doorgeven, dan belt u ons servicenummer !
U belt direct ons servicenummer dat u van ons gekregen heeft (of op onze privé nummers) en dan pas stelt u een schriftelijke brief op die u verzend per e-mail of per post aan ons, zodat u echt weet dat de verhuurder (wij) netjes op de hoogte gesteld zijn.
Een voorbeeld: u heeft plots een gat van een vierkante meter in het dak en er moet direct iets ondernomen worden. Lees de uitgebreide versie hier

Heeft U nog vragen? Of opmerkingen of iets anders? Zoals een klacht, een melding of een bezwaar? Neem dan direct contact op met ons !
Contact kan via de pagina: contact
Of kijk bij FAQ.
Kijk bij deze veelgestelde vragen pagina of hier uw vraag misschien tussen staat.

Ga naar de link in dit venster voor contact met ons !
Of ga naar onze contactpagina of ons contactformulier indien aanwezig.
Overige nuttige of belangrijke nummers op een rij:
Politie bij nood of spoed is 112
Politie nodig maar geen nood is 0900 8844
Dierenpolitie, dier in nood is idem 112
Brandweer voor noodgeval is idem 112
Brandweer nodig maar geen spoed is 0900-0904
Gemeente Huissen is 026-3260111 of ga naar de site van Gemeente Huissen www.lingewaard.nl/contact

LvDMevr. L. van Dijk – Eigenaar van deze koopwoning te Huissen en gelegen in de Provincie Gelderland. Zie verdere informatie en of bijbehorende toelichtingen —> léés altijd de volledige documenten die erbij horen rustig en zorgvuldig door via de link of een pop-up venster op mijn site!